Onsdag..är de väll?

Jag är helt dagvill nu, vet inte riktgit vilken dag de är längre.
Idag har jag i alla fall fått veta att jag ska få prova min balklänning kl. 11.00 på fredag, jag har även hittat mina balskor, jag ska bara prova de tillsammans med klänningen innan jag bestämmer mig om de är de jag vill ha eller inte. De känns inte som jag vill lägga ut någon bild på dem för de ska vara en liten överaskning hur man kommer se ut ;)
Jag har hämtat ut biljetten till på finalen på söndag också, så nu är jag påväg!

Jag funderar på om jag ska boka tid för massage för min rygg håller på och ta död på mig! De gör så jäklans ont!

Också har jag beslutsångest om vilken klänning jag ska ha på studenten, nu har jag hittat tre jag ska välja mellan.. Jag hatar när man måste ta svåra beslut! Värsta som finns!


Aaja idag blev de lite små punkter jag gjort, inget sammanhängande, men jag klarar inte av att sitta vid datan länge för min rygg smärtar, så de får duga..



Härlig låt!, och ja jag vet vad den handlar om, men men den är bra ialla fall!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0