Orange & Blå, torskade med 2..

..Bollar.
Aa, de blev inget SM-guld till bollnäs efter allt. Matchen slutade 3-1 till hammarby.
Men hammarby kanske var värd de eftersom de aldrig vunnit, bara 7 silver!

Vilket väder de var, uscha! Gick knappt att vara ute, man blev blöt av all snö också var de kallt och blåste på de, de var de värsta jag har varit med om, helt klart! Jag hade verkligen INGEN känsel i fötterna och händerna var stelfrusna och hela jag skakkade.. Jag har fortfarande inte fått tillbaka känseln i ena tån, inte bra alls!
När vi åkte från bandyn bestämmde vi oss för att stanna i Uppsala och äta något så vi åkte runt, runt men hittade ingenstans att äta. Till slut så kom en gubbe cyklande med två pizzakartonger på packethållaren, så vi stannade och frågade var han köpt de och då sa han på "willys". Och de fanns verkligen en pizzeria inne i Willys, lite underligt men sant! Så alla som ska till uppsala vet nu att de finns en pizzeria inne på willys!

När jag kom hem ställde jag mig i duschen en halv timme och försökte tina upp, gick sådär, skakkade när jag kröp ner under täcket också, man var helt slut i kroppen efter ha fryst så mycket under dagen!


Bollnäs tåget kom.


Tåget.


Stoppning vid ingången.

De blev inga bra bilder för all snö, men de gick knappt att knäppa nå kort heller, för fingrarna frös till is!

Men de var i alla fall kul att man hann uppleva en SM-final under sin livstid, man vet ju aldrig om de blir några fler för bollnäs del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0