Fuck!

Fy fan vad jag hatar Arlanda och alla deras flyg nu!
Skulle ha lyft kl 17.30, men sitter fortfaranda kvar på Arlanda för de är nått jävla fel på vårat flygplan..

Känns som varje gång jag har flygit så har planet varit försenat hur mycket som helst, varför händer de alltid mig?!

Så nu kommer man väll sitta här på arlanda hela jävla natten och missa sin student resa också!
Om inte askmolnet är i farten är de alltid nått annat fel tydligen!

Känner mig inte på humör så hoppas alla har de jätte dåligt just nu.. de har jag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fast nu har ni ju äntligen kommit iväg, kanske tillochmed kommit fram och packat upp era grejer ;D

2010-05-14 @ 11:42:53
URL: http://sandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0