Grillfest ^^

Îgår var jag på grillfest hos Enis, med en massa trevligt folk!
Vi fick jättegod mat, hans mamma är en gud på att laga mat. åt sig proppmätt, och sen kom de in tårta också..
Efter maten satt vi och pratade och sedan gick jag och några till ut och spelade kub. Fy vad kul vi hade, vårat lag vann nästan alla omgångar ;) Också skulle alla vara så stursk och ställde groggen på kuben vi skulle ha ner, också hann de inte ta bort den innan cen låg utspilld på marken! Vet inte hur många groggar vi hade ner men jag tror jag lyckades med 2-3 stycken iaf!

Jag har lagt ut videos på facebook, så gå in där och kika på de knäppa danserna och sångerna, från igår!

Idag är jag annars nästan ledig, jag vet inte om jag har engelska mella 15-16, men vi hade iaf någon info i aulan den tiden så jag ska nog åka ner och kolla vad de har att säga.
Innan skolan ska jag hinna åka till elgiganten och lämna in min mobil på lagning, skulle ha gjort de för länge sedan men de har inte blivit av än.. Känns som nästan allt är fel på den!
Jag ska också hina åka ner på änglahår och lämna in mitt löshår som de ska locka till balen.

Balen är om en vecka!!
Om precis en vecka kommer jag sitta och bli fotograferad med håruppsätting och stor balklänning!

Nästan onsdag ska jag göra nagelförlängning också, men hon sa att jag måste ha lite naglar för att kunna göra de och tror du jag har lyckads kunna spara ut de eller? Nej självklart inte! :O
Nu blir de absolut inget bitande på en vecka! Jag tycker de är jätte äckligt, men jag kan inte låta bli. Usch vilken dålig vana jag har!


Nu ska jag börja klä på mig lite och göra mig klar för stan och skolan!

Synd att vädret ska vara skit, men hoppas alla får en bra dag ändå! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0