Hemma!

Nu är jag hemma igen i skitvädret från varma soliga Kreta!
Vi hade de jätte bra, med mycket värme, sol, god mat och dryck!

Tänkte inte säga så mycket utan bilderna får berätta historien om vår vecka, kommer inte lägga upp alla, absolut inte ;)


Fick ett hotellrum på skycity i väntan på flyget.


Äntligen på planet, efter 13,5 tim försening.


Första kvällen, middag.


Första kvällen, bana colada ^^


En dag på stranden :)


Frida i havet! :)


Vi tog en varsin helkroppsmassage på stranden, och då var de verkligen från topp till tå!


Utsikten från vår balkong, mot havet!


The beach!


Solbrända ben!

har massa fler bilder på allt vi gjorde de nere, kanske kommer fler sen vi får allt se ;)

Lite av de jag in handlade:


Prada plånbok, Louis Vuitton nessesär och nyaste Escada parfymen.


Lite smycken.

Köpte också Hugo Boss skärmt till Andreas och lite presenter till mamma och pappa.

Jag kunde inte handla så mycket eftersom jag hade övervikt redan när jag åkte.. Jag fick kasta lite kläder som jag hade med mig så fick jag exakt 20.00kg när jag åkte hem, lite tur jag hade då!
Fast jag hade mycket saker av de jag handlade i handbagage också ^^

Kommer fler inlägg lite senare med bilder från klass resan vi var på också, fy vad roligt vi hade och vad mätta vi blev!

Hoppas alla har de bra och att inte alla blev sur över mitt lilla arga inlägg som jag la in innan jag åkte, var bara så jäkla irriterad på allt då, sorry..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0