Ny vecka, nya utmaningar..

Nu var de måndag igen då!
Började dagen med att sova över lite, men hann till skolan i tid ändå, sen väntades ett litet prov också..
Resan av skoldagen bestod av att blanda massa drinkar och provsmaka!

Efter skolan så åkte jag och solade lite, sen fördrev jag tiden på stan innan jag åkte och provade min balklänning, nu satt den perfekt!
Jag sydde ju in den för ungefär 2 månader sen och den har varit perfekt fram till i fredags! Då blev de panik och åkte till sömmerskan och lämnade in den igen också fick hon sy ut den 9cm över bysten! Förstår inte hur de kunde hända, men..
Nu har jag tydligen exakt samma kropp som syrran hade när hon hade balen för vi har exakt samma storlek! fast jag tycker inte jag ser ut som hon gjorde då! Ajja, de gör jag tydligen iaf..

Tidsfördrivet på stan slutade med lite shopping, ett par nya nagellack!
Jag köpte också ett nytt i lördags ;)


Färgerna lite suddigt, rosa, mörkblå (inskaffade idag) ljus blå (i lördags)



Imorgon är jag ledig, visst de är skönt men har ingen aning om vad jag ska göra!
Vad gör man egentligen mitt i veckan när typ alla andra går i skolan?
tror iaf att jag ska åka ner och träa en sväng, men sen vet jag inte.

Kommer säkert på nått!

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0