Sjukan

I morse var jag på sjukhuset för jag hade fått en tid hos en ortoped, äntligen!
Han kollade på knät och de fel han hittade var att de var nått konstigt med den inre menisken.. Så jag fortsatte på rönken också ska jag få en tid hos en ny ortoped som ska gå in i mitt knä och kolla, känns lite läskigt, men de måste väll göras om de ska bli bra någn gång, jag vill kunna börja träna igen! Känner mig som en latmask när jag knapt kan gå ut och gå med hunden utan att få ont på kvällen så jag knapt kan gå nerför trappan!

De skulle vara lång väntetid sa han, men får hoppas att jag får en tid i år i alla fall..

Härligt att veta vad som är fel i alla fall, har väntat på att få veta i 3 år nu och de har bara sagt att mitt knä är vridet så jag måste bygga upp mer muskler runt de, men jag har ju försökt med de i 2½ år nu men de blir inte nå bättre och nu när jag ramlade i vintras så har de blivit värre så nu kan jag inte ens träna de där schemat jag fick..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0