Snart så..



Snart så är de dags att åka!
Känns riktigt skönt att få komma bort ett tag, bara släppa allt här hemma och bara leva livet i en vecka
Klart jag kommer sakna vissa här hemma, men får ta igen de man missar under veckan när man kommer hem!

Idag har jag i alla fall varit på änglahår och testa baluppsättningen, kommer bli riktigt bra!
Jag har även gjort de muntliga framföradet i NP i Sv B. Känns skönt att de är klart, men de kunde ha fått gott bättre än vad de gjorde!
Imorgon är de mitt sista NP för mig, då har jag läs och hör förståelse i Engelska B. Känner mig inte peppad för de, menmen. 




                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0