Fredag.

Idag har jga jobbat mellan klockan: 15.00 och 21.30 jag hjälpte till på ett bröllop sen stod jag i disken. Det var en väldigt fin och god (:P) bröllopstårta.. Jag kanske åt nån bit för mycket menmen :)
det var troligt vis en av de sista dagarna jag jobbade denna sommar men det kanske blir nåt mer helgen innan skolan börjar men det känns ändå roligt och skönt att kunna ha ett sommarlov som är i alla fall 2 veckor.. Som längst har jag varit ledig 4 dagar irad under hela sommarlovet. Jag ska inte klaga i alla fall inte när man får lönebeskedet :)

hoppas jag kan sova nu för i rummet intill så ligger någon och snarkar tror att det är Jocke men ska inte pecka ut någon. Ida (syrran) och Jocke är hemma nu i nån dag sen ska de tillbaka till falun för de har flyttat dit nu. Det är Jocke som snarkar det är jag säker på nu :P

Menmen måste försöka sova endå.. God Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0