Söndag.

Dagen började med att Jocke väkte mig klockan 10.00 och sen åta jag frukost och sa hej då till Ida och Jocke för de skulle åka hem igen till Falun. Efter det så svängde jag och Malin ner på marknaden. Jag handlade en t-shirt där det stod: "Jag är inte dum det blir bara fel när jag tänker". Haha jag tyckte det var så kul så :P Jag köpte också lite godis och strumpor. Jag och Malin försökte få upp såna här bollar i sån här apparat, men det gick inte så bra för oss :S.. Sen cyklade vi upp och vi stannade till på Eseras och köpte pizza för jag var hungrig :P så jag köpte en: Nummer 17, barn!.. Sen satt vi på Malins altan och åt och pratade lite minnen :).

Sen åkte jag till farmor och skulle klippa gräset men så klart gick gräsklipparen sönder efter typ hälften så pappa fick komma och hjälpa till, och då gick den i gång så klart! Men gräset blev i alla fall klippt och jag blev rikare :) Jag ska passa farmors katter också i början av veckan. Ååå kattungarna är ju såå söt!!

Nu är det dags att sova lite. God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0