Torsdag.

Idag vaknade jag upp efter att sovit 1 och 1halv timme :S Jag, Camilla och Enis var uppe till 7 sen gick jag och Camilla och la oss. Camilla sov så klart som en stock man inte jag.. Jag och Enis satt uppe och kollade lite på tv och sen fick jag sova på golvet för att Camilla tog upp hela sägen när jag skulle lägga mig igen.. Mne jag kunde inte sova så jag duschade och sen gick jag och handlade så vi fick frukost :)

Efter jag kommit hem från Camilla så åt jag sen så förljde jag med mamma, Anki och Johanna. Vi handlade till helgen för då ska vi äta och ha det mysigt :)

Jag har helt och hållet glömmt bort och blogga på ett tag men jag hoppas att jag har kommit i gång igen.

Dags att sova. Sussa sött allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0