Torsdag.

Hej, idag har det varit den längsta dagen denna vecka eftersom det är torsdag :)

Idag har jag i alla fall varit med Johanna, Jessica, Fia, mamma och Anki. Vi var på Mobackes och handlade lite blommor sen så fikade vi där på lillak´s café. Det blev en kladdkaka för mig och den var alldeles för söt tyckte jag..
Sen åkte jag,Jessica, Fia och Johanna ner på stan en säng inköpen för mig blev en ny parfym och ett par Björn Borg trosor.

Nu är det dags att sova för mig för jag ska jobba i morgon, men det nog sista dagen för sommaren eftersom jag ville vara ledig någon vecka innan skolan börjar så jag orkar med den. Jag börjar tre och jag ska jobba på ett bröllop, men det bli nog att jag hjälper till med bröllopstråtan och lite med maten sen så tror jag att jag ställer mig i disken :)

Så jag säger god natt nu och jag hoppas att alla ska sova gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0