Valbo.

Idag har jag och mamma och pappa varit till valbo och shoppat. Jag hittade:
- Svarta pumps, från Wedins
- Tre linnen, från Where It (stavas?)
 - Stor väska, från Wedins
 - Bh, från Hm
 - Jeans, från Gina Tricot
 - Två hyllor, från Ikea
 - Vas med blommor, från Ikea
 Jag tror det var allt jag hittade, men det blev en hel del till slut :D

Ikväll hade vi det första träningen innomhus sen avslutningen med innebandy, men det var en otrolig liten sal. Vi var på gamla hemre skolan, man får väl endå inte klaga man fick i alla fall spela lite med boll och klubba. Annars så är man väl värdiglös när innebandy sesongen börjar igen ;)

Nu är det dags att sova så God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0