Lärare, kan de inte planera?

Vi har fått världens sämsta schema, vem är det som sitter och gör schemana? Han/han är inte duktig på det iaf.
Hon/han kan inte förstå att det inte är så kul att gå mellan 8 och 16 varje dag och ha låånga håltimmar mitt i dagen!
Jag tycker att den personen ska lära sig att planera lite bättre!
Ajja, nu har jag gjort två dagar i skolan, igår gick jag mellan 2 och 3 slapp dag..
Idag började vi vid 10.20, hade en lektion som varade i typ en kvart sen hade vi hål mellan 10.40 och 14.40.. Ganska drygt då! Håltimmen spenderades med Camilla, Bea och Jimmy hemma hos Camilla. Också var vi nere på stan en sväng med.. Innan idrotten började, där vi pratade lite inna  vi slutade vi 3.
Sen fick jag åka hem i regnvädret, fy fasiken!

Nyss bakade jag lite muffins och koka kaffe som jag suttit och mummsat på ett tag!
Också kollar jag på lite roliga videos på 5:an =)
 
Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0