Shoppingsugen..

Har legat med laptopen på magen hela kvällen och kollat på olika sider, med shopping.
Varit inne på dom vanligaste sidorna som:
www.hm.se
www.cdon.com
www.nelly.com
www.bubbelroom.se

Men jag hittar inget som jag verkligen vill ha, hittade en fin klänning på nelly..'
Men när ska jag använda alla? Så många fetser är jag inte på..
och jag ligger typ 3 klänningar i förväg i sånna fall som jag aldrig använt.
Visst finns det mycket fint på hm med, men jag tycker det är lättare att handla när man är i butiken.
Men när lönen kommer in på kontot den 20:e ska jag iaf. köpa mig en ny mobil och det lutar åt en Nokia 5800:

Den verkar bra och jag vill ha en mobil med peckskärm..

Sen ska jag ju lägga undran en del så jag har till den framtida studentresan =)

Nu ska jag kolla på lite tv innan jag ska sova.
För imorgon så bär det nog ut i skogen med Bella och Malin och plocka lite bär till UF som vi ska ha till hösten.

Natti Natti <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0