Nytt år!

Jaa nu är de ett nått år, som heter 2010!!
Egentligen fattar jag inte allt stohej för att de blir ett nytt år, händer ju inget speciellt egentligen :P
Visst de händer ju "bara en gång per år" men ändå..

Jag har börjat fundera om vad jag ska skriva i sammanfattning för året, så den är påväg :) Men de är ju mycket som man ska komma ihåg, hemskt om man glömmer något!

Jag har som sagt inte haft något riktigt nyårslöfte iår, utan att jag ska leva livet, ta STUDENTEN, resa och ha skit kul!!

Men visst ska jag försöka få ett rikitgt schema om hur jag ska träna och allt, men de är sånt som kommer efter man har fått vetat skolschemat och hur resten ser ut.. Men jag ska försöka leva lite sundare och inte stoppa i mig massa skräpmat, som jag måste erkänna att jag har gjort iår, iaf. sista delen av -09.



Visst har jag förändras extremt mycket mellan -09 och -10?
Nedå, de är bara ca: 10 minuter mellan korten :)

Men här är de lite skillnad, eller hur?


-08


-09


-10

Mellan -08 och -09 tycker jag själv att jag har förändras, inte bara utsidan utan också insidan :)

Nu ska jag nog börja lite smått med sammanfattningen av året, så får ni se snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0