Fifa, massage.

Igår var jag hos Enis och spelade fifa hela natten, Josse, Jennifer, Johan och Matte var också. Jag vann inte en ända gång, men kul hade jag i alla fall.
Sen sova jag hemma hos Enis, eller sov och sov, Matte och alla åkte vid 2.30 och sen skulle vi kolla på film, men jag slocknade efter typ 10 minuter. Men vid åtta ringde Enis mobil larm som han glömt att stängt av, han sov ju så jag måsta känppa av det! Vid 11- tiden ringde mamma så då var det väll dags att kliva upp.
Till frukost gjorde Enis omellet till mig, eller jag stekte den själv och de var inte så bra heller.

När jag kom hem så åt vi middag sen så åkte jag till Fia och fick massage, underbart skönt!!
Nu har jag världens huvudvärk, och sitter och zappar mellan, Hell´s kitchen och Desperate housewives.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0