Läs texten! Så fin..

Det var en gång en tjej som hade födds med ett genetiskt fel.
 Hon var bild, och hon önskade inget annat mer än att få se världen.
 Hon sa till sin pojkvän: "Om jag bara kunde se, skulle jag gift mig med dej?"
 En dag, två veckor senare, donerade någon ett par ögon till henne.
 Hon kunde se!
 Då frågade hennes pojkvän om de skulle gifta sig.
 Men när flickan såg att han var blind vägrade hon och lämnade honom.
 Det sista hon hörde från honom var ett brev.
 I brevet stod det:
"Okej, min älskling. Lämna mmig om det verckligen är ditt val. Men lova mig en sak.
 Ta hand om mina ögon.."


Det är en jätte fin text..
Blev alldeles gråtfärdig när jag läste den.
Hoppas ni gillade den.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0