Midsommar!

Nu har midsommaren varit och jag hade rikitgt roligt!
Tack för midsommaraftonen allihopa!

Det kommer bilder från dagen. Men jag har inte haft ork till det än.

Annars i helgen så var jag i farmors sommarstuga på lördagen, fika och åt lite..
Sen på lördagskvällen så var jag, mamma och pappa hos min faster, farbror och kusin.
Vi gjorde inte så mycket, fika lite där också och satt och pratade.

Idag lyckades jag sova bort halva dan. Sen har jag tagit en promenad med Mila och hjälpt min otekniska mamma att skriva ett mail.
Tror att den mesta av kvällen kommer spenderas i säng med datan och hörsnäckor i.
Har nämligen laddat hem en ljudbok som mamma skulle ha och då passar jag på och lyssna på den med. Just nu lyssnar jag på stenhuggaeren av Camilla Läckberg.
Än så länge är det jätte bra och mamma vet ju vem mördaren är och då måste jag lyssna klart så fort som möjlig när hon vet!

Dagens citat:
"Är det redan försent?"

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0