TRÅKIGT.

Upptäckte något tråkigt att de som läser min blogg har slutat.
Inte rikitgt slutat men det var en rejäl nedgång från ena dagen till den andra!
det är inte kul, för man vill att folk ska läsa ens blogg annars är det inte någon idé att skriva.
Men jag kommer inte sluta det har blivit en vana nu och jag tycker det är kul att få berätta lite om min vardag och sånt.
Men så några är det ändå inte som läser, så tack till er!


Idag har jag legat och tryckt i solen, så jag ser ut som ett stopplyse på ryggen!
Aaja men de kommer förhoppningsvis gå ner lite till imorgon!

Jag och Fia kollade på film på stranden, det var "Ond aning" med Sandra Bullock i huvundrollen en thriller men jag tyckte det mer skulle vara en Drama.
Den handlade iaf om henne, hon fick veta att sin man hade dött i en bilolycka men nästa dag när hon vaknade låg Jim, hennes man brevid henne i sängen, Så var det varanan dag. Till slut kom hon på varför och skulle se till att han egentligen inte dog, men istället gör hon att han dörr.
Inte så lätt att förklara, men den var bra och man förstår bättre om man kollar på den.
Jag tyckte inte den var någon kanonfilm men helt okej i alla fall.

Nu tänkte jag lägga mig och kika på en av mina nya filmer så ska jag krypa ner under täcket sen och sova..
Tror det bli filmen, "I spel och kärlek... är allt tillåtet.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0