Tranan!

Ikväll blir det tranan med Malin, det är ju utsparken för det är snart sommarlov!
Vi kommer ha jätte kul ,vi ska vara hos ett gäng som går i ettan! underbart! ;)
Har fixat med naglar nu en stund och bestämmt vad jag ska ha på mig.

Så här kommer jag att se ut:

Klädsel.

Och så här kommer mina naglar vara ;):

Naglar.

Blev mycket nöjd.

Annars i dag så har jag bara haft idrott och då höll jag på att frysa ihjäl, hade fotboll utomhus!
Vi skulle ha svenska sen men då behövde i bara lämna in läxan och sen slutade vi för dagen, vi hade ingen natur eller samhällskundsap heller.
Blev ingen lång dag inte!



Imorgon så ska jag jobba, börjar tre och slutar tre på natten.
Ska jobba i Dina Arena, Edsbyn.

Nu ska jag fixa resten av mig.
Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0