Tusan också!

Idag har jag gått i skolan mellan 9 och 12 sen så var jag och bella kvar och fixade med UF handlade och lagade till en beställning vi hade fått. Det går verkligen bra med UF nu, har mycket att göra och vi har fått många bra uppdrag :)

Men det dåliga idag som jag inte tycker om, är att jag fick veta att nästa år när jag ska ta studenten så kommer jag inte få gå å bal "festen" (fetsen efter balen) och hur kul är det att inte kunna fira studenten med sina kompisar!?
Jag får gå på balen om jag pratar med rektorn och han ska se till att de inne på balen inte får servera någon alkohol till mig och jag kommer få sitta och dricka vatten till maten :/ kul, eller inte!!
Men allt i mitt liv just nu verkar gå åt skogen, så det är väl bara en lite del jag ska grubbla över!

Men Ha det bra iaf. <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0