Välkommen!

Nu måste vi säga att solen har kommit på allvar!
VÄLKOMMEN SOLEN!

Idag har jag legat ute vid badet och solat nästan hela dagen,
Men innan jag gjorde det så var jag och mamma ner på stan och införskaffade födelsedagspresenter till pappsen.
Kan inte avslöja här vad det var utifall, pappa skulle råka se..

Det har lagt nå grus och skit på vägen ner till stan idag, ganska irriterande eftersom jag måste åka moppe ner till jobbe imorgon!
Som sagt jobb imorgon börjar 10. Sen jobb igen på fredag, och egentligen så skulle jag jobba på lördag med, men då fick jag säga ifrån mig, för jag ska åka till ockelbo marknad med mamma, pappa, Anki, Bosse, Fia och Johanna.

Så:
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb
Lördag: Ockelbo marknad.
Söndag: Förhoppningsvis sova!

Nu ska jag kolla på Fotboll mellan USA och Spanien.
På STV2

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0