Vättskrämd.

Alldeles nyss, jag hade lagt mig och skulle precis knäppa på en film härde jag att de kom någon traktor. Men det var bara någon som klippte gråset vid vägkanterna.
Måste bara säga att pappa fyller 40 idag.
När jag kollat på traktorn skulle jag lägga mig igen,men som vana kollar jag jämt ut genom förnstret inna jag lägger mig i sängen. Och där kom det 6 filurer utklädda till nå spök aktigt med masker och sånt. Jag så på engång vilka det var. Men jag drog på mig ett nattlinne och gick ner för att väka pappa och mamma, Men när jag kom till deras säng var de inte där. Så jag gick ut på dron och kollade när de 6 kom. Katten låg ute på en dyna på dron och så helt vättskrämd ut av de typerna som kom traskande över åkern. Så jag fick lugna honom lite. Sen när de kommit upp på gården så kom mamma fram bakom knuten och frågade om de letade pappa och de gjorde de så klart, men han hade förstått att något fuffels var på gång och hade gått upp i skogen och kommit ner bakom de så han var inte så skrämd av "spökerna".
Lilian och Pär hade lakan på sig, Fia, Bosse och Anki hade nå fula masker på sig. De kom och bjöd pappa på champane.

Lite omtummlande men nu ska jag ändå försöka sova. Ska upp och hämta smörgåstårta i morgon bitti.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0