Bandyfinal!

Just nu sitter man och kollar lite grann på bandyfinalen mellan Edsbyn och Västerås!
Spännade värre, står just nu 2-2 och det är ett par minuter kvar på första halvlek.
Jag vet faktsikt inte vem jag hejjar på blir kanske Edsbyn men det skulla vara kul att se någon annan vinna ett år med.

tidigare idag var jag ute och gick med vovven, gick bra ända till kopplet gick sönder, men som tur var så fick jag tag i han innan han hann spring iväg. Vi var ute och promenerade i lite över en timme. Det var skönt att vara ute i solen!

När jag kom hem så satte jag mig och solade en stund, vill inte riktigt gå in, för det var underbart ute. Surt att det blåste!

Syrran ringde också, hon var och kollade på skidor, det var någon tävlig där som sändes på tv, hon vill se om jag såg henne. Det var inte så lätt att se publiken för de filmar oftas på de som åker och inte de som står och kollar.. Alltså jag såg inte henne.

Ha en bra dag alla! <3
/M.

Edsbyn VS Västerås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0