Måndag igen..

Ja då var det måndag igen, hela jobbiga veckan framför en.
hade ingen träning i morse men i kväll blir det innebandy igen!

Skolan idag bestodde av: att på förmiddagen så gjorde vi huvudrätterna till bröllops arbetet, för mig, Robin och Jocke var det oxfilé med hasselbacks potatis och konjaksås. Blev riktigt gott faktiskt, var rikigt nöjd!
På eftermiddagen så gjorde vi recept på kotlettrad, som vi ska laga nästa vecka.
För mig ska jag göra vitlöksmaringerad fläsknotette, grönsaksspett, vitlökssås och  gul cous cous med ärtor och russin. Mumms!

Efter skolan så fick jag skjus på Enis cykel till torsberg, sen gick jag ner på stan och tog bussen hem vid 14.00.
När jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, tog en fika med kaffe och kaka. Sen har jag suttit och latat mig framför tvn.

Hoppas verkligen att den här veckan går fort, för jag vill ha helg igen och sen PÅSKLOV!

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0