Helg!

jaa! nu är det äntligen helg. Har massa saker som ska göras.
- Ska med mopeden till söreng.
- Sova "där" borta?
- Gratulera farmor.
- Gratulera Bella och Camilla som fyller 18 imorgon.
- Städa
- Hämta hundvalp!
- + mycket mera!

Har inte mycket tid över känns det som! Det mesta av tiden övrigt kommer gå åt till Mila, hundvalpen!

Annars idag hade jag först bokat massage tid till 9.15, så jag fick massage i 25 minuter, otroligt skönt.
Sen hade jag utvecklingssamtal 10.00, gick väl bra tror jag.
Idrott direkt efter det. Springa 3 varv runt stora slingan var det.
Efter det, skola som vanligt. Men vi som hade gjort klart artikeln i svenskan fick slippa sista lektionen, så jag slutade 3 istället för 4.
Jag och Dennis tog ett varv på stan och sen blev det bussen hemåt.

Just nu längtar jag bara otroligt mycket till i morgon när vi ska hämta Mila! ;)

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0