Matte B

Helgen har varit väldigt händelserik, har hunnit med väldigt mycket.
Och gull Mila är hemma hos oss nu!

Igår så dömde jag Max cupen i innebandy hela långa dagen! Fattar inte hur en typ 40 årig kille kan vara en så dålig förlorare och ha så dålig humör så man måste börja bråka på plan, ojojoj!
Det var Bollnäs som vann finalen mot Ledningen, med 1-3.

Idag har jag haft nationellt prov i matte B, ur svårt. Haft huvudvärk hela dagen efter det.
Hoppas i alla fall att det gick ganska bra, så jag klarar det.
Sen när jag kom till skolan med Bella vid 11 tiden så behövde vi inte göra nått, bara åka hem sa lärnaren för vi var klar med allt. Men vi tog på oss att städa torrförrådet. Stängde in oss där, lyssnade på musik och städade för fullt vi! :P

När jag kom hem så åt jag lite sen åkte jag ner och handlade lite till UF, på fredag.
Också solade jag lite. skönt och varmt.

Nu sitter jag och kollar på Eurovision song contest semifinal 1.
Malena, Sverige är nummer 5.

Måste bara säga att på fredag den 15/5 så står torsberg på stan och visar upp programmen, jag, Bella och Malin kommer stå på stan och visa upp vårat Uf företag. Kom och kolla och ät våffler! Gott, Gott!

Nu ska jag kolla klar på tvn..

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0