Sista April

Nu har våren äntligen kommit och hoppas att den är här för att stanna! Idag har jag hjälp pappa min att klyva ved också har jag städat och skrubbat hela hundhuset så nu är det rent och fint där igen. Tror inte vi har städat hundhuset sen vi byggde det och det är väl i alla fall 12-13 år sedan, så det var behövligt. Sen tog jag en promenad i en timme med vovven. Det är så underbart väder nu! Har tyvärr inte hunnit solat något idag, så det får bli destå mer imorgon, för jag tror det skulle bli lika fint väder då.
Jag gick ner och la mig på bryggan en stund medans hunden badade lite. När jag låg där kikade jag lite åt sida och då kom en stor jäkla spindel och kröp mot mitt andsikte bara ungefär 1 decimeter i från mig, läskigt!
Igår var jag på fest i Arbrå vi grillade och prata hela kvällen lång! Hade det jätte kul, men var väldigt trött idag när jag vaknade. Synd att det var så några jag kände där men jag hade kul ändå, Tack för kvällen allihopa!

Imorgon ska jag och pappa åka och kolla på hundvalp och välja ut vilken vi vill ha, och nästa helg så ska vi få hem Mila, som hon ska heta. Längtar riktigt mycket tills dess, en liten söt klump att gosa med!


En av dessa ska vi ha, urgulliga!

Idag hade kattrakan blivit inlåst på ladan så när jag kom och skulle in där kom han springade. Sen när jag hade gått in i ladan igen och stängt dörren var han självklart inlåst igen. Han måste väl lära sig någon gång att han inte får följa efter in!

Nu ska jag gå in och duscha och sätta mig och kika lite på tvn.

Ha det bra! <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0