Halloween dress..

Igår var jag med amma på stan, det blev en halloween klänning som fick följa med mig hem. En lila är det ända jag avslöjar :P
jag blir inte riktigt utklädd på halloween men det blir en snygg klännnig och lite spöksmink, och lösögonfransar!!
Det blir nog kanorsers! ;)
Det ända problemet jag har just nu är att jag har blivit bjuden på två festen och vill verkligen på båda.. men jag kanske hinner med båda om jag har tur, annars så blir det ett svårt beslut.
Allt ordnar sig till slut.


Idag har jag varit på innebandy match med Enis, Danne och Carro, Kim skulle även följa men han fegade ur :P
Jag hade hellre kollat på Bollnäs/hertsjös A-lag men jag fick nöja mej med B-laget, för A-laget spelade i hudik och dit orkade jag inte åka, inte för att jag hade någon skjus heller.


Imorgon ska jag döma skol-dm hela dagen hoppas det blir lugna matcher, orkar inte med annat, jag har faktiskt höstlov.. :P



Ikväll/natt kommer syrran hem från Göteborg, hon ska jobba i Ljusdal så hon ska sova hemma hela veckan. Det ska bli roligt att träffa henna har inte sett henne sen i sommras, så det var ett tag sen.

Nu ska jag kolla klart på "Ensam mamma söker".

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0