Twilight

Ni kanske vet vid de är laget att jag älskar allt sm har med Twillight att göra, böckerna, filmerna, allt!
Därför tänkte jag ägna de här inlägget till enbart Twilight!
Ni kanske tror att jag är besatt, och jag kanske är de också ;)

Böckerna:
"Om jag kunde drömma"
"När jag hör din röst"
"Ljudet av ditt hjärta"
"Så länge vi båda andas"


Böckerna, med de engelska namnen.

Filmerna heter lika osm de engelska böckerna, tredje filmen som är påväg nu kommer 30 juni.









Älskar bilderna!
Ni får ursäkta för mitt beroende och tjat, men aa..



Kommentarer
Postat av: f

ÅH HERREGUD VAD COOLT, JAG DÖÖÖÖÖÖÖR! skaffa dig ett liv kvinna, som inte handlar om den där lilla pojken. kolla på beck istället och dreggla över min man!

2010-04-22 @ 18:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0