100107

Erkänn de låter konstigt med de datumet.. låter mycket bättre med ex: 091123.
aaja, idag har de inte hänt så mycket alls. Riktigt tråkig dag i allmänhet!

Imorgon så bär de troligtvis av till sömerskan som ska sy in min balklänning! :)
Jag både längtar och fruktar att sluta skolan, ta studenten och gå på balen!
De kommer bli jäkligt kul och skönt att göra allt, men man vet ju aldrig hur livet fortsätter, tänk om jag inte kommer in på någon hörskola/universitet, eller inte får nå jobb. Vad ska man göra då? Nu när man går i skolan vet man alltid vad man ska göra när man vaknar på morgonen!
men får ta ett mycket större ansvar, som jag därimot läntar till att göra. Men jag vet inte om man klarar av allt som framtiden innebär. Men de är väll bara att inse att man måste klara av de, de går ju inte annars så.

Jag skulle plugga klart engelska uppgiften som vi fick före jul, men typiskt mig så hade jag alla papper men inte de jag behövde! Jag hoppas att jag får tag i någon som har de som jag kan kopiera de av så jag kan göra uppgiften!

Snart ska jag sova, ligger redan under täcket i värmen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0