APU

Jaha, tack storhogna att ni hör av er.. eller inte!
Ne nu skiter jag och Frida i storhogna och siktar på tällberg och dalecarlia istället, verkar som ett jätte mysigt stället, där de verkligen finns allt. Allt från spa till hotell och konferans :)
Jag ringde dit ikväll, för Frida har en väldig telefon fobi, att prata med folk i telefon. Jag pratade med en trevlig tjej i receptionen, men den som hade hand om APU elever var inte där för tillfället, så jag skulle återkomma imorgon, och de ska jag!
Vi ska ha APU mellan veckorna 6-10 eller egenligen mellan 6-11 med en valfi vecka ledigt för sportlov, men då tyckte både jag och Frida att de var skönast att ha den sista veckan!


Idag har jag i alla fall varit ner på stan med mamma, vi åkte först till sömerskan som ska sy in min balklänning, och hon sa att hon kunde göra de och mäte och nålade lite. Nu känns de verkligen att de är nära!, när jag stod där i balklänningen och kollade in i spelgeln, jag längtar, tror jag! ;)
Sen bar de ner till stan och jag införskaffade mig en Lindbergs mössa, verkligen behövligt!
Sen en sväng ut på dollar store, där jag handlade liten inför fjällen, godis och gott.
Dagen avslutades på Max, med ett frisco mål :D

Nu ska jag nog snart börja lägga fram lite kläder som jag ska ha med till fjällen så jag inte kommer på de på lördags kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0