Börjar smått..

.. att lägga ut lite bilder efter resan.


Vi hade små bråk, haha, måste tillägga att den arga mannen i bakrunden inte är nykter!


jag saknar de som fan!, när man inte kunde sova var de alltid någon som satt uppe och kollar på film som man kunde halvsova med. jag var på väg upp på söndagskvällen för jag inte kunde sova men då kom jag på att jag var hemma igen så då var de ingen man kunde gå och kolla på film med, de sög!


Måste avsluta med en film solnedgång!



Jag måste tillägga att jag har gjort klart en av mina engelska uppgifter, så nu är jag stolt! :D


Kommentarer
Postat av: Josse

Hahahahha så jvla ful bild på mig och chrille xD fan blir ju rädd för han ;p

2010-02-01 @ 18:03:35
URL: http://erikajosefinlundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0