Narkoman?

Kan man bli beroende av te?
Jag har ju bara drukigt ett par dagar men ändå känns de som om jag inte kan vara utan.
de är skönt att få nått varmt i halsen när de gör ont och varje gång de börjar göra ont nu så går jag ner och gör mig en kopp te, brukar bli en 6-7 koppar per dag!
Jag har förälskat mig i forest fruit med lite mjölk ;)

Men jag vill gärna våga mig på att prova andra smaker, men jag är för feg.
Jag provade faktiskt svartvinbärs smak, de var också rikitgt gott tillsammans med mjölk!

Eftersom de finns en massa te smaker på skolan, så får de vara där jag provar de, och eftersom de har ett bra system där att man betalar 50:- per tremin också får man dricka så mycket kaffe och te men vill! fast man får ju göra de själv men de finns både vattenkokare och kaffekokare som vi elever använder. de blir mycket billigare på de viset för oss elever annas så kostar ju en kopp kaffe 8:- på caféet. Inte för att de är så farligt men om man vill dricka ett par koppar per dag på skolan så rinner pengarna iväg ganska fort!


Massa te smaker jag vill testa! ;)

Och de bästa av allt är att jag inte drukit kaffe på flera dagar!! :D
Nu är de bara att försöka hålla de och inte frästas av kaffe lukten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0