Right now.

Just nu ligger jag rakt upp och ner i sängen, slut i kroppen.

Idag har jag varit med min tjejer F14 till Söderhamn och spelat match. De var gryma som vanlig. De är fortfarande obesegrade under denna säsong eftersom de vann med 0-7 idag! Man blir stolt vaje gång de spelar så bra som de gör! Måste även tillägga att våra"extra" målvakter, alltså inte vår vanlige målvaket. De som var målvakt idag var Emma B i första perioden, Agnes i andra, Anna i tredje. Alla ni var jätte duktigt, innan sa ni bara att ni kommer släppa in bollar med de stod ju 0-7 i slutet så ni släppte inte in nå mål alls!

Ikväll så ska jag nog övningsköra ner till Hemköp med pappa och inhandla glass och te! De behövs ;)
Så se upp på vägarna mellan Finnfara och Hemköp :P


Ända teet hittis som jag tycker om, tillsammans med en skvätt mjölk! ;)


Mums!




Imorgon ska jag unna mig en välförkänt? sovmorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0