Tvmys.

Idag har jag faktiskt gjort lite nytta... Ja det är sant!
Jag har städat båda garbroberna och byrån fyll med kläder..
Jag räknade att jag hade 15par jeans, så de var nog bra att jag inte köpte de 16:e paret i gävle, Malin.
Jag kom ur sängen innan 12 också!, fast jag åt bara frukost, sen la jag mig och sov ett par timmar igen. Jag har verkligen vänt på dygnen men jag tycker de inte är någon idé att försöka vända tillbacka dem än, eftersom jag ska till fjällen 1 vecka med mina kompisar.. Då kommer de nog inte bli så tidiga nätter precis :)
Ja, jag åker till Vemdalen 10/1 till 16/1, längtar som satan! :D

Just nu ligger jag och har de mysigt under täcket, med ca: 20stycken ljus tända i rummet, MYS! :)
Också kollar jag på "Dance your ass off", tycker de är bra att de finns ett pogram som inte bara har de "perfekta" kropparna, egentligen vem bestämmer vad som är den "perfekta" kroppen?. En större person kan ju också ha den "perfekta" kroppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0