Imorgon smäller de!

Imorgon tar jag STUDENTEN!

Börjar bli riktigt nervös nu, försöker hålla mig sysselsatt hela tiden så jag slipper nerverna!

Imorgon skils vår klass från varandra, vissa stannar i närheten vissa kommer försvinna helt! Några kommer flytta långt bort, saknar er redan!

Men vi har inte skilds åt än!
Imorgon börjar dagen med ett antal timmar framför spegel försöka fixa mitt hår själv!
Sen bär de av med en massa kassar med mat till student frukosten + champange till Dennis.
Vid 9.55 ska vi knäpps i helklass med studentmössorna på!
Sen blir de träff med mentorerna och äta lunch och prata massa gamla minnen.
Efter de ska vi in i aulan för massa trevligheter!!
Efter 14.00 någongång så kommer våran klass stå på trappan och vara överlyckliga!
Sen blir de möte med familjen och avfärd i masch mot onbacken
Efter åker hela familjen hem och äter god mat och pratar en massa.
Sen när man är klar med de blir de förfest!
Och sist men inte minst studenttranan :)

Så kommer min morgondag se ut i korta drag, vill att morgondagen aldrig ska ta slut!
Älskar hela min klass, älskar vår skola! <3
Kommer aldrig glöma alla underbara minnen man har mad alla klasskamrater och vänner!


De kommer troligtvis in en massa andra inlägg ikväll, måste ha något som sysselsättning!

Pusshej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0