Långnäs och shopping.

Idag hade vi utspark på långnäs med hela HR, riktigt roligt med konstiga, äkliga men roliga lekar!

En lek var att man skulle göra en så lång linje med de kläderna man hade på sig, vi var sex stycken i vårat lag vi hade 60,7m kläder på oss, sen stod vi på långnäs i bh och trosor när en hel flock ungar kom ^^.

Sen blev de lite lunch/picknick. Efter de mötte 3:orna både 1:orna och 2:orna i brännboll, jag vet faktiskt inte hur de gick, tror nog att 1 och 2:orna vann..

Efter långnäs så bestämde jag, Bella och Andre oss för att fika/äta något på stan, så Malin kom också och joinade!
Hann med lite shopping på intersport också innan jag åkte hem, de hade massa rea där för de hade varit en brand där inne.
Fick med mig en bikini över del, svart från 8848 och ett par björnborg rosor hem :)


Inköpen

Ikväll ska jag bara ta de lungt, imorgon är vi lediga så då blir de nog middag nere på stan med Malin och Bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0