Kom igen!

Jag är så rastlös, kan inte matchen vara över snart?
jag klarar inte av spänningen..
Jag är nästan säker på att SAIK kommer ta hem de så jag vill bara att de ska vara över!

KÄMPA BOLLNÄS!



Och Patrik Larsson bröt näsan nyss också, han fick en boll i ansiktet när SAIK hade hörna. Han åkte ut i omklädningsrummet och skulle inte spela mer, men alldeles nyss åkte han ut igen när de var hörna och ställde sig i målet, tur var att han inte fick bollen ansiktet den där gången, fast jag som har så mycket skadeglädje skulle tycka de skulle varit lite halvkul om han hade fått den på näsan igen, HAHA, nej förlåt de var inte snällt sagt!

JUST NU STÅR DE 1-1, 8 MIN KVAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0