Första dagen på veckan.

Måndag alltid lika lång och tråkig.
Skolan går segt, vi hade ölprovning på dryckeskundskapen, och fy vad äklig jag är ingen ölfantast precis har jag kommit fram till nu!
Sen blev de stan med Frida, lite solning och inhandling av en present till Camilla, som har ett litet kalas på söndag för hon fyller 19!
Efter de fick jag skjus hem av Frida, vi kollade lite på vad jag skulle ha med mig till Kreta också provade jag en massa klänningar som hängde i garbroben. Jag har nu redan börjat packa lite smått till resan men kommer säkert få packa om eftersom jag har tagit med 6 stycken par skol och 7 sol/festklänningar.. Snart fullt i väskan och jag har inte fått ner hälften ens.

Jag har faktiskt varit så duktig så jag har pluggat och skrivit klar mitt tal till på torsdag då jag ska NP i svenska B.
Så nu har jag gjort mitt för idag, snart dags för sägen då!
Imorgon blir de en långdag med en massa matlagning, inte rikitgt på humör för att stå i köket nu men de kommer väll gå ändå, hoppas jag.

Sov så gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0