Fredag!

Då var de fredag igen, fy vad veckorna går fort!
Imorse gjorde jag troligtvis mitt livs sista nationella prov! Jag hade lör och läs förståelse i engelska, jag som rikitgt suger på engelska gick de nog skit för.. Men u är de iaf gjort, pu..

Känns som jag håller på och dör nu, huvudet kommer sprängas, jag fryser och svettas i omgångar och ögonen svider! Ikväll blir de "ta hand om mig själv" kväll. Ska ta en lång varm dusch, smörja smörja och sova tidigt! Jaa, jag vet de är fredag och alla ska ut och så, men har ingen lust alls, måste vila upp mig för kommande vecka!

Imorgon blir de nog lite myspys med Malin, med ost och kex + frukter och lite gott och dricka ^^
På söndag blir de avfärd till Camilla i byn för att fira hennes fördelsedag, med mys och massa mat..

Ne, nu börjar min "ta hand om mig själv" kväll, hoppas alla får en fin kväll och sup inte ihjäl er därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0