Tisdag den 4:e Maj!

Ännu en lång och tråkig dag.
På väg till skolan idag så snöade de!! Va fan de är Maj nu, vi firade in våren i fredags på valborg! De ska ju inte snöa på våren, jävla skit! Efter den tråkiga starten på dagen har de inte gått bra, har haft världens huvudvärk och allmänt mått dåligt.. Jag får ju inte bli sjuk nu!

Efter skolan blev de solning igen, ska ge mig snart med den tills Kreta så man kan få lite färg där också. Blev Elgiganten och Jysk på vägen hem med mamma, också Prix där fixade jag lite solkrämer tills Kreta!


Hawaiian är perfekt till stranden och Ldb efter ;)

Jag kan inte rikitgt förstå än att om 9 dagar vid den här tiden sitter jag på ett flygplan (förhoppningsvis) på väg till Kreta på studentresa med bästaste Frida!
Jag kommer ju åka ner med min klass på studieresa/klassresa till Stockholm på tisdag till onsdag. Så man kan nästan säga att resan börjar den 11 maj! om 7 dagar (en vecka).
Efter de är en ungefär en riktig vecka i skolan sen är de balen och veckan efter den tar jag studenten!



Ikväll ska jag försöka komma i säg i tid, känns som jag har några timmar att ta igen. Har inte sovit rikitgt på länge. Jag har sovit bra de timmar jag sovit, men de är kanske för få med ca 6 timmar per natt?.

Ne, kanske ska lägga mig nu och kika lite på tv och somna innan de blivit mörkt ute så man är utvilad imorgon..

God Natt allesammans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0