Onsdag smäller det?..

På onsdag så kankse det smäller, jag skaffar en tatuering, jag hoppas att Per har tid då. Han sa inom en vecka i Lördags och han var upptagen både torsdag och fredag och då måste det nästan bli på onsdag dag, på kvällen jobbar jag och Anna, jag ska göra den hos Anna, hennes kille är Per.. Lite kompliserat, jag vet.
Men kanske kanske det händer!

i helgen har jag varit kattvakt hos farmor medans hon har varit i stockholm, på någon resa. Inget speciellt, bara bo där ett par dagar. Men idag var jag in och lämnade tillbaka nyckeln efter jobbet. Då fick jag en Sia skål, åre choklad och 500
kronor. Chokladen var sån här fin en, citron tryffel med vit choklad överdrag, jätte god var de!
Skålen har jag fyllt med godis som jag sitter och mummsar på nu.







Hemma fårn jobbet, börjar 8 imorgon igen, men sen rullar pengarna in på kontot!

Fuck, nu började jag blö på nagelbandet, ska hämta ett plåster..

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0