091007

Dagens:
Idag har jag varit i serveringen och jobbat, på skolan.
Sen efteråt hade jag träning med innebandygymnasiet.
Nu börjar jag undra om jag ska fortsätta med innebandygymnasiet eller om jag ska sluta efter höstlovet, tycker det inte är kul längre och det är ändå inte nå seriös där! Men det tål att tänkas på, känns lite onödigt att sluta nu också, har ju gått där i två och ett halft år redan.

Helgen 091010-11:
Ihelgen har mina tjejer seriestart, F95.
Blir nog spännande match för det är mot Ljusdal och förra året spelade de jämt jämt mot dem. Blev 2-3 och liknade..
Får hoppas att de får tre pinnar, det skulle öva deras självförtroende!
Sen ska jag även döma, på lördag 4 matcher P12 spelar, med Crille tror jag det blev...
Sen är söndag ska jag döma 5-8 matcher vi ska turas om lite så man orkar! Man tror att det inte är så jobbigt att döma, bara stå där och blåsa i pipan men det är det, man måste vara med hela tiden. Om man missar 2 sekunder kan det vara tjöt!
Bara att kämpa på!




Nu ks ajg kolla klart på 2 ½ män innan jag ska plugga och packa lite inför imorgon. Sen blir det sängen!

Ha det bra & sov gott <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0