Skoldag, snart.

Idag har vi sovmorgon till kl.1, det är kvällsöppet med spanskttema. Så nu kanske man får smaka på friterade bläckfiskringar, igen.. Förra gången var det väll inte så gott, det var som en gummisnodd som var friterad, kan ju finnas en lite chans att den smakar annorlunda nu.

 
Fyfan, jag är inte en morgon männska, ser man på ögonen, hur trötta som helst!


Mamma var så snäll och köpte en spargris till mig i går som inte går och öppna om man inte har en konseröppnare, och den ska jag spara full tills jag och Frida ska på våran studentresa i Maj-10.
Jag har den nästan redan halvfull. Jag hade sparat i en annan burk innan som jag stoppade ner där.
Alla pengar i en ska vara fickpengar, som mat och annat... aa ni vet ;)
Resan och andra fickpengar har jag redan sparat ihop genom sommarjobbet.


Min nya spargris


Kladd på ovansidan, som jag höll på med igårkväll, när jag inte hade något bättre för mig!

Ne nu ska jag gå er och ta mig lite frukost.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer
Postat av: frida

härligt! vad din mamma är snäll :) jag vill åka nuuuuuu.. vi ses snart! <3

2009-10-21 @ 10:51:03
Postat av: Malin

Nu fick plötslitg Mathias konkurrans med sin "sparburk! ;)

2009-10-21 @ 14:35:17
URL: http://sandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0