OBS!

Idag skulle vi vara på ett seminarium med skolan på Milko, men det var såå otroligt tråkigt och ointressant. Men mest väldigt obekväma stolar!
Så jag oh alla i hela klassen som var där utom Robin och Johanna, stack därifrån. Kanske inte så snällt mot de som föreläste men de var så usla så de får väl ta det då!
"Klassen" stack till combi grillen och åt i stället, eller ja det var jag, Camilla, Malin, Jocke, Smålänning och Mattias som åkte dit sen åkte jag tillbaka till Camilla en sväng innan jag måsta gå och hämta moppen på Milko där den stod kvar, lite skraj att lärarna skulle se mig och komma ut och fråga varför alla stack!
Så man får nog räkna med en avhyvlig imorgon bitti i skolan, men det är det särt, jag hade aldrig klarat hela dagen där inne!
Sen så skulle jag träna tjejerna, men det kom ingen! :S
Så jag åkte till Team Sportia på klubbkväll och pratade med Kicki, jag gick aldrig ens in i affären för förra gången så handlade jag alldeles för mycket typ för 2000:-..

Nu ska jag gå och borsta gaddarna och lägga mig, upp tidigt för avhyvling alltså! :P

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0