Borlänge!

Hoppas ni inte har varit ute idag! För idag har jag övningskört till och från Bolänge.
Gick rikitgt bra, de börjar äntligen ta sig med allt körande.

Vi var i Bolänge idag för vi skulle kolla på en bil. Jag är inte duktig alls på bilmärken och modeller, men efter man hört de av försäljaren och pappa hela dagen har jag kommit undifund med att de var en toyota tocson, vi kollade på. De var mörkblå, den var inte helt ny utan den var från 2007, men hde inte gått nå långt. Vi skulle inte ha en ny bil igen för de sjunker i värdet så fort, den här bilen hade sjunkit nästan hälften i värdet sedan den var ny.

Vi provkörde och pratade och väntade och pratade lite till, och de slutade med att vi kom från Bolänge med en till bil!
Så äntligen kan vi skrota våran lilla skrutt golf, för nu har vi två stora bilar istället!


Bild från google, men så ser ialla fall bilen ut! 




Jag vet de är sorligt, man jag har läst ut "så länge vi båda andas", så vad ska jag göra nu när jag läst ut alla Twilight bökerna!? Jag kanske ska läsa de igen..
Saknar de redan, usch jag älskar verkligen de där böckerna!




Kommentarer
Postat av: f

finally, mitt liv är räddat!;) hoppas att jocke också ger sig och slutar prata om det där..

2010-04-21 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0