Ärenden - fast man har "lov"

Idag har jag uträtt massa ärenden på stan.
- Varit på stadshuset för att träffa syo, men hon var inte där.
- Varit på arbetsförmedligen, fast jag inte skulle ha varit de.
- Varit på banken.

Och lite mer.
På samma gång blev de också lite shopping, jag har fått presentkort på "såfin", så jag passade på att köpa ett par sommarshort där





Hittade också ett vitt nagellack.
Ville egentligen hitta ett par bruna eller beige shots, men de var så utplockat, jag kanske är lite sent ute, så jag fick nöja mej med ett par vita! :) Duger de också!

Ikväll blir de fotboll som vanligt, har fastnat lite i de, har nästan sett alla matcher..
Sen ska jag också försöka hinna med att lägga in bilderna från studenten på datorn.

Frässten så har jag hittat en lägenhet på blomkransen, som jag ställt mig på kö på, ringde ägaren idag och ska komma och kolla på den på torsdag!
Är säkert fler som vill ha den, men man kan alltid hålla tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0