Fotboll, minigolf och pizza

Idag är de Sveriges nationaldag, grattis Sverige!

Min söndag
började med fotboll på brånad, där BK snepass hade match, de förlorade..
Sen åkte jag vidare till minigolfbanan, hade avsluting med F14 (innebandy). Inte visste jag att jag kunde spela minigolf, tror jag har spelat en gång innan i mitt liv och då förlorade jag stort!
Men nu hade jag tydligt dolda talanger med minigolf speladet för jag VANN! tjohoo :)

Efter minigolfen avslutade vi avslutningen med pizza på strandrestaurangen.

Nu är jag hemma igen med nya solo som ska vara min kvälls underhållning ^^.

Hoppas alla haf en bra nationaldag, och att de fortsätter bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0